lördag 31 maj 2014

Sommar & bad

Måste bara slänga in lite sommar och badbilder innan ja skriver om va vi annars haft för oss :)



Poddan fick börja med å träna lite, sammanlagt vart de ca 6 min effektivt vattentrask och ca 7-8 min simning, i 2-3 omgångar

mm vatten



krullsvansen <3

Han har lite svårt att gå långsamt ibland

Ut på djupare vatten

simma simma   



Sen får man den roliga bollen




ÅÅh så måsten man ruulla rulla rulla!
Åå så de kliar

Söthunden




Sen busa lite mera

Boll...

mmm..

min boll


snyggisen





backa backa

nu räcker det med backandet!





sen fick Alicen komma loss från trädet (hon skäller så när poddan springer och badar, så hon fick inte va med först för de va några som kampade bredvid stranden, men dom åkte sen)

måste då undersöka ALLT

å så rulla lite hon också <3

poddan hängde på igen

Ååååååååhhh....




dubbel rull!

sen va re dax å söka lite godis



Dom passar så otroligt bra ihop på nå märkligt vis... <3

"mm, kan de va godis häär.?"

"färdig!"
å så lite snyggbilder

storörona

han börjar bulka upp sig lite i alla fall, lite

långnäsa

han är vacker min pöjk <3

suddig men bedårande

<3

på väg hem



Ooh..

Waahh!!

"Godis?"



Vacker utsikt ner mot stranden


podd går i förväg å lägger sig i skuggan en stund

å så framåt igen när vi kommer ikapp

Odd traskar i täten hem genom lilla byn
och Alice får gå med matte


Sötungen håller sin boll så sött <3 <3
skrynkelnos
Nu va han lite less och tyckte jag kunde ge mig, han är trött och vi är snart hemma nuu


evil eyes á la pood


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar